Si tant sols 1500 insubmisos als peatges han aturat que els catalans paguéssim les autopistes de Madrid, que no faríem amb 25.000?
El Ministeri de Foment i ABERTIS tenien molt avançat l’acord per salvar les ruïnoses autopistes de Madrid a canvi d’allargar les concessions de les autopistes catalanes, les més rentables del món. Un #Novullpagar ha aturat, ni que sigui de moment, aquest nou espoli que volien perpetrar el Govern Espanyol i ABERTIS.
El #Novullpagar obliga al Govern a convocar el Grup de treball sobre peatges
Desprès de molt de temps sense reunir el Grup de treball sobre peatges el Govern de la Generalitat s’ha vist obligat a convocar una reunió d’urgència pel proper 14 de maig. El grup de treball sobre peatges està format pel Govern de la Generalitat, les concessionàries, els Grups Parlamentaris i les Cambres de Comerç, i va ser creat per trobar una sortida a un model de peatges injust per a Catalunya. Fins al moment el Grup de Treball no va donar solucions a les demandes ni a les queixes per l’abús del peatges. Mai és va tractar el problema de fons, que són unes concessions abusives per l’erari públic.
El #Novullpagar és la revolta social més important dels darrers anys
Molt de parlar del moviment dels indignats, i com a resultat poques coses s’han mogut o han canviat, més aviat tot el contrari, més retallades que mai, en canvi uns dies de #Novullpagar i moltes coses s’han mogut, reaccions dels governs, criminalització del moviment, tàctica de la por, silenci comunicatiu, o manipulació informativa, i gabinets de crisi a l’empresa i als governs. Un motiu més per entendre la por dels governs, partits polítics, empresaris i sindicats a un moviment com aquest carregat de raons.